Crystal Castles – Not In Love ft. Robert Smith

27 Okt

Crystal Castles är ett av sånt band som jag tycker är bra, men ändå inte riktigt lyssnar på. Anledningen till det är väl helt enkelt att det finns andra band som jag heller lyssnar på, sen så finns det alltid så oerhört mycket bra musik man vill lyssna på, så är alltid lätt att glömma bort något. Men den här låten som är ett samarbete med Robert Smith kan nog bara beskrivas med ett ord. Wow. Den är helt underbar. Det är en sån låt man vill dansa till mitt i natten med dom man gillar mest av allt och det är en sån låt man vill sitta och lyssna på på repeat framför datorn och bara älska att den är så oerhört bra.

Ett svar to “Crystal Castles – Not In Love ft. Robert Smith”

  1. Cheapo oktober 27, 2010 den 18:51 #

    Ja, jag har ifs aldrig varit på p&l, men känns inte riktigt som att jag skulle vilja åka dit, vet inte varför men får typ dåliga vibbar eller vad man nu säger :p

Kommentera

