Fortfarande sjuk och Top Model.

26 Okt

Jag hostar och nyser och har kvar yrseln, tröttheten och värken från igår. Egentligen så måste jag mycket. Städa, packa, göra mat men inte minst bli frisk. Det verkar inte direkt gå åt rätt håll om man säger så. Sen borde jag försöka hitta min kamera så att jag kan ladda ur bilderna, men vet faktiskt inte vart den är. Förhoppningsvis ordnar sig allt på ett eller annat sätt. Nu ska jag nog äta något i alla fall, känns som en rätt bra början.

Sen så ska jag lägga upp lite vill-ha-bilder eftersom jag valde att kolla på olika hemsidors klädsortiment istället för att somna om, hittade lite fint faktiskt. Egentligen så skulle jag och mamma gått på stan idag, letat efter skor och mössa. Men det blev ju lite svårt nu. Förhoppningsvis mår jag tillräckligt bra för att göra det imorgon, behöver verkligen ett par nya höst-skor (ett par kängor) innan jag åker till Skåne.

Förresten var det Top Model igår och Ren åkte ut, alla mina favoriter från början har åkt ut nu. Dumt! Fast har väl insett att mina favoriter bara var snygga när dom inte var på kort, i alla fall betydligt snyggare. Fast titta bara så snygga Ren, Gabrielle ooch Naduah är. ♥



Kommentera

