En gång när jag gick på ett annat gymnasium.

24 Okt

En gång i tiden (2007 typ) gick jag bild och form på St Eriksgymnasium i ett halvår ungefär. Det här är väl från en dag i början av terminen när vi skulle gå ut och rita eller nåt i den stilen. Ibland saknar jag det oerhört mycket. Att gå bild och form. Men jag är ändå oerhört glad över att jag bytte, både skola och program, eftersom det känns betydligt mer givande och jag trivs bättre. Fast då orkade jag ändå fixa mig, visserligen inte alltid håret och sånt där. Men ändå. Det fanns en mening med att fixa sig. Det känns helt värdelöst att göra det där jag går nu eftersom jag bara åker fram och tillbaka i hundra år typ. Då kan jag lika gärna vara grå och tråkig. Vilket jag hatar. Men är ändå för morgontrött och går upp tidigt nog eftersom det tar en timme för mig att åka. Blev i alla fall glad av att se dom här bilderna. Det var så längesen nu att det är svårt att förstå.



Kommentera

