Dagens ute-outfit och omgivning

23 Okt

Just nu så är jag ute på landet hemma hos mormor och morfar i Bollnäs och det är så himla fint att jag nästan aldrig vill åka. Inte på någon dag i alla fall. Det är lite snö ute men fortfarande grönt och det vädret är klart och det har varit sol hela dagen, så trots att det snart är november så har det varit rätt varm och mysigt ute. Vi åkte förbi stugan vi brukar vara i för att göra någonting. Satt på bryggan och pratade med Belle och tittade på solen som började gå ner. Himla fint.

Har på mig en jacka jag fick av mamma för några år sen som jag mest hatat, men den är rätt mysig trots allt. Varm och skön. Sen min halsduk som tidigare var min mammas som kom från Åhléns. Sen bara leggings, Hello Kitty-strumpor och gympaskor. Inte så spännande men höstigt. Under så har jag den hundtandsmönstrade koftan från Gina Tricot som jag lever i nuförtiden.


2 svar to “Dagens ute-outfit och omgivning”

  1. belle oktober 24, 2010 den 10:34 #

    jag vill också åka til bollnäs & hälsa på din mormor & morfar. de måste vara så himla söta. en tanthanna & en gubbhanna liksom. älskar dem redan.

  2. Cheapo oktober 24, 2010 den 17:54 #

    men åh vad himla mysigt det ser ut!

Kommentera

