Nitzer Ebb & Amphi Festival

19 Okt

Idag så blev det klart att Nitzer Ebb och Covenant är bokade till Amphi festival, vilket är två bra bokningar. Tyvärr är inte Amphis line-up lika otroligt bra än som den var förra året, och något säger mig att den inte riktigt kommer att bli det heller även om jag hoppas. Men eftersom det bara är runt 11 bokningar kvar så känns det inte troligt att det kommer att bli så. Men en sak som gör mig glad med den bokningen är att det innebär att Nitzer Ebb kommer att spela även nästa sommar, vilket kanske kommer ge mig möjligheten att se dom igen vilket jag verkligen skulle vilja. Deras spelning var ju så oerhört bra på arvikafestivalen, men på tok för kort så vill så oerhört gärna se dom igen. Det ultimataste vore ju om dom skulle bokas till någonting i Sverige, såsom SGA, men ja, drömma kan man ju.

Bilder från http://www.blogto.com/music/2009/12/nitzer_ebb_murders_the_mod_club/.

Kommentera

