Att vara vaken för länge

8 Okt

Såhär kan jag och Lenin se ut när vi är väldigt trötta. Visserligen ser vi inte riktigt ut såhär just nu, men i princip. Imorgon/idag så är det fredag och jag tror att det blir en riktig hemmakväll med tacos och tv. Får se lite. Istället för att sova så har jag fastnat på ebay och tradera, plus msn med fina människor. Var förövrigt hos bästa Kattis igår, fick något jättejättefint av henne som jag minsann ska visa imorgon! Nu har jag huvudvärk och måste somna för att få sova några timmar i alla fall. Puss

3 svar to “Att vara vaken för länge”

  1. Cheapo oktober 8, 2010 den 09:04 #

    Sv: åh, tack! du är jämt så himla snäll! :D

  2. belle oktober 8, 2010 den 17:59 #

    å skånepandan ju

  3. Kattis oktober 8, 2010 den 20:55 #

    Aaaaaw <3

Lämna en kommentar