Hellbunny-kjol

6 Okt

Hittade precis en fin Hellbunny kjol som jag tittat på innan, fast nu är den på rea och kostar runt 100 kronor. Visserligen kostar den lite mer med frakt men åh vad jag är sugen. ♥


3 svar to “Hellbunny-kjol”

  1. Kattis oktober 6, 2010 den 10:59 #

    Om det är den från shock så provade jag den för ett tag sedan och den satt verkligen jättekonstigt på mig :S Men den är sjukt snygg!

    • Hanna oktober 6, 2010 den 16:32 #

      Ja, det är den från shock. Men vi har ju rätt olika kroppstyper så vem vet, den kanske sitter bra på mig :) Tänkte försöka prova den snart, är på hemsidan den är nedsatt till halva priset, antar att dom säkert inte har samma saker nedsatta i affären så om den sitter bra så får jag beställa den för som du säger, den är sjukt snygg <3

  2. Alexandra oktober 8, 2010 den 14:28 #

    Tror den hade passat dig perfekt! Det står liksom Hanna på den!

Kommentera

