Äta middag ute och sånt där.

6 Okt

Just nu så gör jag mig i ordning för att åka och äta middag med min pappa och mina systrar på Koh Phangan. Egentligen skulle vi ätit ute tillsammans förra veckan men då var ju jag jättesjuk. Tror nästan att jag har lite feber nu, känns så, men det spelar ingen roll för måste vara frisk nu. Ska bli skönt att komma ut lite och göra något, annars hade jag bara halvsovit i soffan. Eftersom jag är lite seg av mig så hinner jag inte skriva mer, för då kommer jag inte att hinna sminka mig. Så pusspuss.

Kommentera

