Just nu är jag sjuk.

28 Sep

Alltså inte lite sjuk utan så sjuk man blir max en gång om året. Eller ja, så sjuk någon med samma dåliga immunförsvar som jag har blir ungefär en gång om året. Det är därför jag inte bloggar någonting just nu. Dels för att det är för ansträngande att sitta vid datorn en längre tid, det förvärrar min huvudvärk och jag kan knappt sitta upp. Och dels för att jag inte vet vad jag skulle kunna skriva om för det enda jag kan tänka på i princip är hur ont jag har överallt. Jag skulle kunna berätta om en av dom underbaraste helgerna jag haft, men när jag försöker tänka på den så är det ändå bara tanken på hur ont jag har just nu.

Men nu ska jag sluta skriva, försöka laga någonting jag kommer kunna äta (lutar åt pulvermos) och sen lägga mig framför tvn så att jag inte ligger i sängen hela dagen i alla fall, även om jag skulle kunna det utan problem.

2 svar to “Just nu är jag sjuk.”

  1. Emelie! september 29, 2010 den 03:46 #

    Åh, jag vill också Skriva om den här fantastiska, underbara helgen. Men jag tror faktiskt inte att jag hittar rätt ord, jag har försökt, men orden bleknar liksom när en minns. Så himla bra alla dagar var, ända tills jag kom ner till Farsta för att handla på söndagen och Amy Diamond stod och skrålade på scen, vafan, jag var trött/bakis/lyckoberusad så kommer hon och stör. Sen fick jag kinamat och allt blev bra igen dock.
    Älskar diiiig!

  2. Cheapo september 29, 2010 den 10:35 #

    åh men hoppas du blir frisk snart!

Kommentera

