Sovdags

25 Sep

Eftersom natten bara innehöll cirka en och en halv timmes sömn på ett golv och i en för liten soffa så är jag sjukt trött just nu. Så nu så ska jag sova en stund och hoppas på att det gör någon skillnad, för om inte allt för lång tid så ska jag hem till Emelie för att göra mig i ordning inför kvällen. Tror det kommer bli jätteroligt, om inte annat annorlunda.

Förövrigt så var det verkligen jättelyckat igår. Det var verkligen en oerhört lång kväll men alltihop var sjukt roligt. Ska försöka skriva lite mer om det sen idag om tiden finns över. Men nu ska jag lägga mig. Puss.

Kommentera

