Tech Noir-pepp

24 Sep

Nu är jag osäker på om det här är rätt version av låten, har lektion och kan inte lyssna. Men om det är rätt så är det bäst för det är det här är verkligen en låt som symboliserar tech noir. Det känns jätteroligt att det är på en ny lokal, hoppas att den är bra. Nu är jag verkligen pepp och glad och helgen kommer att bli underbar.

2 svar to “Tech Noir-pepp”

  1. Cheapo september 24, 2010 den 15:09 #

    När jag var på fest hos Mattias i Stockholm förra helgen så träffade vi en kille där som tycket jag jag verkligen hade missat nått om jag inte hade varit på teck noir och att jag borde gå dit omedelbart nästa gång det var, haha :p

    • Hanna september 24, 2010 den 16:02 #

      Haha, alltså det beror väl på vad man gillar för något när det gäller klubbar, det är ett helt underbart ställe men om man inte gillar själva grejen så tror jag inte det är så kul :D

Kommentera

