Harry Potter and the Deathly Hallows Trailer Part 1

23 Sep

Dör. Längtar. Så himla fint att jag får gåshud.

5 svar to “Harry Potter and the Deathly Hallows Trailer Part 1”

  1. belle september 23, 2010 den 12:00 #

    KÄRLEK. ÄLSKAR.

    • belle september 23, 2010 den 12:00 #

      ALLTSÅ FÖRSTÅR DU JAG HAR VÄNTAT I TYP TVÅ ÅR PÅ DEN HÄR FILMEN.

      • belle september 23, 2010 den 12:01 #

        fast okej. jag väntade ju i 19 år på världens bästa bästis. så. jag kanske hade överlevt ett tag till.

  2. Cheapo september 23, 2010 den 12:55 #

    alltså omgomgomg<333

  3. panda september 23, 2010 den 17:03 #

    har gåshud över hela kroppen! längtar så jag kan dööööööööööö! fnizz

Kommentera

