Fint under.

23 Sep

Just nu så finns det oerhört mycket fina underkläder som jag verkligen vill ha. Hittade en söt gördel (i den mån man kan kalla det gördel med tanke på att den kommer:) ifrån h&m med matchande bh. Vill ha. Sen det jag nog vill ha mest just nu är det prickiga underklädessetet som också kommer från h&m, anledningen till det är att jag redan har ”nattlinnesvarianten” som jag köpte i torsdags. Skulle vara roligt att ha ett helmatchat set. Tyvärr tycker jag det varit finare om trosorna varit aningen större, men dom är sjukt söta ändå. Dom två svartvita seten på sidorna är från Lindex och jag hoppas verkligen att dom kommer på rea så att jag kan få allt. ♥

Ett svar to “Fint under.”

  1. Emelie! september 23, 2010 den 20:52 #

    Himla himla himla fina saker! Åh, imorgon ska jag bannemig shoppa underkläder! Och smycken! Och skor hoppas jag på!

Kommentera

