Kommande veckan

20 Sep

Idag var jag i skolan två av tre lektioner, sen så åkte jag hem, mådde dåligt, kräktes och sov ungefär. Inte den bästa dagen direkt. Hade behövt plugga och städa men det var jag inte i form för. Mår fortfarande illa och ska försöka somna innan jag kräks igen.

Veckans planer är ungefär:
tis-tors: plugga, städa och vara duktig och sova mycket
fredag: Tech Noir på Skyddsrummet
lördag: heldag och utekväll med Emelie ♥
söndag: kalas för mina halvsystrar.

Det blir nog en bra vecka om jag inte blir sjukare. Ska planera lite till fredagen och lördagen också, men lördagen är nästan helt och hållet fixad. Känns fint. Nu ska jag sova, förlåt att jag är tråkigt. Puss!

3 svar to “Kommande veckan”

  1. belle september 21, 2010 den 11:03 #

    du är inte tråkig. du är finast. & bäst.

  2. Emelie! september 21, 2010 den 12:03 #

    Åh, lördag! Jag har fortfarande inte bestämt mig, och jag fick ju fan ingen hjälp i helgen heller, men åh, fint kommer det bli, i massor. Älskopälsko<3

  3. Kattis september 21, 2010 den 12:25 #

    <3

Kommentera

