Helgen lite kort.

19 Sep

Just nu så är jag ute på landet, det vill säga en liten sommarstuga utanför Bollnäs, tillsammans med min mamma, hennes kompis och en av mina barndomskompisar. Åkte hit igår direkt ifrån Uppsala igår vilket inneburit att jag mest bara varit väldigt trött. Fredagen var rolig och väldigt konstig, sov i princip ingenting och träffade massor av trevliga människor.

Om någon timme ska jag bege mig hem till Stockholm igen. Tror jag ska ta det väldigt lugnt nu i veckan fram till den fullspäckade helgen som kommer komma. Dom kommande dagarna blir det tidiga kvällar och mycket skolarbete. Tråkigt men verkligen nödvändigt.

Timmarna innan det är dags för att åka så är den största frågan om jag ska bada i Ljusnan eller inte. Det lär vara så sjukt kallt men skulle ändå vara oerhört roligt att bara doppa sig. Så vi får se lite hur det blir, haha.

Kommentera

