Fika och fint.

17 Sep

Igår (idag) så träffade jag Emelie för en runda på stan och eventuellt en fika. Det slutade med att jag sju timmar senare var ungefär lika många hundralappar fattigare. Men det var det absolut värt. Mestadels gick vi runt och kollade i olika affärer, men det blev även ett stopp på Hötorgshallen där vi åt och till sist en fika på ett fik på Drottninggatan. Det blev oerhört många långa samtal och idéer om allt mellan himmel och jord, planer om utekvällar och outfits.

Jag kom hem med två klänningar, ett nattlinne som ska användas som klänning, fyra-fem par trosor, ett par stjärnörhängen som ska användas till annat, ett par underbara stjärnhårspännen, ett par leggings och eventuellt något mer. Så det var extremt välspenderade pengar i alla fall. Hur allt det där ser ut får jag däremot visa någon annan gång för nu är klockan alldeles för mycket och jag ska sova. Snart är det dags för Uppsala, helt underbart!

Ett svar to “Fika och fint.”

  1. Emelie! september 17, 2010 den 04:24 #

    Finaste finaste finaste dagen! Och kvällen! Och bästa planerana! Åh, vi SKA fan ta över världen med allt som planerats, något annat är tamigfan otänkbart! Looovses you!

Kommentera

