dMz Rysslandstema 17 September

14 Sep

Nu är snart måndagen slut vilket innebär att fredagen är en dag närmare. Då ska jag och några andra ta tåget till Uppsala för att äta middag hos Deniz och sen gå ut på dMz med rysslandstema som anordnas av Uppsalas synthförening. Tycker det ska bli oerhört roligt att gå ut i Uppsala eftersom jag aldrig gjort det innan och att det inte kommer vara så många jag känner. Musiken som kommer spelas är en blandning av synth, goth och alternative. Istället för att skriva mer så använder jag mig utav arrangörernas egna ord och lägger upp två fina inspirationsbilder för kvällen.

”Kom och hypnotiseras av Rasputin, lyssna till Raskolnikovs bekännelser och drick vodka bland hemlighetsfulla bolsjeviker, babushkas, soldater och fattiga bönder, tsarer och tsaritsor och maffiosos som handlar med stulen konst i mörka hörn.”


>evenemanget på facebook<

Kommentera

