Jag håller på att somna så orkar inte hitta på någon bra rubrik.

10 Sep

Förlåt för tråkig uppdatering men jag har helt enkelt varit för trött idag och inte riktigt haft något att skriva om. Trött är jag nu också så därför sitter jag i sängen och ska stänga av vilken sekund som helst. Idag så har jag äntligen blonderat håret, var lite väl på tiden för det. Annars har jag inte gjort mycket mer förutom skolan och tittat på tv. Eller jo, jag ringde till en förskola i närheten av mig och skaffade en praktikplats där jag ska vara i fem veckor plus att jag var i haninge centrum och kollade lite. Lyckades köpa ett diadem med rosett och ett hårband med fjädrar på cubus, tillsammans kostade dom 50 kronor, tar kort på dom imorgon. Sen så hittade jag dom perfekta pärlarmbanden, precis såna jag vill ha. Men just nu orkar jag inte spendera 70-80 kronor på armband, även om det inte är så mycket. Sen vet jag förresten inte alls om jag vill ha dom i svart eller vitt (eller ljusrosa? det är både fint och fult på samma gång) , så ska fundera lite på det. Försökte hitta bilder på dom men cubus hemsida är inte den bästa direkt. Var inne på gina tricot också och blev förtjust i deras hundtandsmönstrade halsduk/sjal. Den kändes perfekt för hösten, tunn men ändå lite varmare så den ska jag köpa hade jag tänkt. Tyvärr hittade jag ingen bild på den på hemsidan, trodde att det skulle finnas men inte då. Fast hittade ett par söta benvärmare på hemsidan däremot. Vet att färgen ser konstig ut men dom ska vara svarta i alla fall. Känns perfekta för hösten, älskar benvärmare. Tycket det är så oerhört mysigt.

Kommentera

