Det där med att sova.

9 Sep

Nu är klockan halv ett och jag vill verkligen inte sova. Precis som alla andra nätter. Jag vill vara uppe hela natten, sitta och rita, lyssna på musik och längta efter helgen. För nu är det inte lång tid kvar tills fredagens utgång med Emilie. Det ska bli så himla skönt att fixa sig och sen vara ute halva dagen och halva natten. Även om det inte ens är två veckor sen popaganda känns det som om det var så länge sen jag var ute och gjorde någonting. Tror det har mycket att göra med att allt känns annorlunda nu när skolan börjat. Dagarna blir längre och det som hände för en vecka sen minns man knappt.

Förövrigt är jag sådär jobbigt rastlös. Jag vill göra saker. Inte vänta på dom utan nu. Minst av allt så vill jag sova. Klockan ringer klockan sex så har inget annat val men jag vill ju inte.

Kommentera

