När jag är full är det du som är dum.

7 Sep

Hemma hos Kattis var det riktigt trevligt. Vi pratade, köpte pizza, tittade på tv och hade det fint. Känns så himla skönt att bara träffa någon, ta det lugnt och prata ibland, det är sånt man gör alldeles för sällan. Vi kom fram till att vi skulle göra liknande saker oftare och ha filmkväll någon gång. Jag fick även kolla igenom alla bilder från fredagen på Popaganda, så kan såklart inte låta bli att ladda upp mina favoriter. Snart är det förresten fredag (nästan faktiskt), då ska jag träffa Emilie. Det kommer bli en underbar helg, det vet jag redan. Förhoppningsvis lika bra som eller bättre än popagandahelgen.






2 svar to “När jag är full är det du som är dum.”

  1. Kattis september 7, 2010 den 22:43 #

    Älskar bilden där du ”biter” Camilla i armen,haha ;)

    • Hanna september 7, 2010 den 23:20 #

      Haha jag också! Den är ju helt galen. Undrar vad jag gör på bilden egentligen, tror nästan bara att jag tittar fram och försöker posa lite, haha.

Kommentera

