Cinemascape live på EL4

7 Sep

På lördag är det dags för någonting jag väntat på länge, nämligen EL4. Som namnet säger så är det den fjärde gången klubben är, men tyvärr har jag inte varit där än eftersom det krockat med andra saker. Är oerhört glad över att det inte krockade med något den här gången eftersom Cinemascape kommer att spela. Cinemascape har jag sett en gång tidigare, i vintras på Sugar Bar, men lite har förändrats i bandet och nu för tiden så är även Kattis med. Men hittills har jag missat alla gånger hon varit med och spelat så ser fram emot det oerhört mycket, velat se det i flera månader. För övrigt så är dom ett band som är oerhört bra live så det gör att jag ser fram emot lördagen ännu mer. Förutom Cinemascape så har Pluxus ett dj-set. Pluxus är i korta drag ett tidigt bitpop/blipblop-band, fast egentligen så klassas dom nog mer som elektronika.

Bilder från den kvällen dom spelade på Sugar Bar, hittade tre stycken som jag var med på, men lägger upp den jag var med mest på. En intressant sak med dom andra bilderna var att det är många personer som står nära mig på dom som jag inte alls kände då men lärde känna någon månad senare.


Bilderna är tagna från Cinemascapes hemsida.

Evenemanget på facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=109132935804801&ref=mf
EL på facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=112575558753100
Lyssna på Cinemascape: http://www.myspace.com/cinemascape
Lyssna på Pluxus: http://www.myspace.com/pluxus

3 svar to “Cinemascape live på EL4”

  1. Sébastien september 7, 2010 den 16:54 #

    Tackar för reklamen! ;-) Hoppas att spelningen ska bli bra nu, och att ljudet ej krånglar (en ständig skräckfaktor). Roligt att du kommer och kollar.

    • Hanna september 7, 2010 den 23:24 #

      Haha, ingen orsak ;) Det kommer nog gå riktigt bra, ser fram emot det oerhört mycket :)

  2. Emelie! september 8, 2010 den 02:50 #

    Åh, jag ser fram emot det! Förfestnäzz och spelnings och fint folk, kommer bli lovely<3

Kommentera

