Bilder tagna innan TN.

7 Sep

Hittade två bilder på facebook precis som Deniz (som jag lärde känna den kvällen) lagt upp. Saknar att vara fixad och gå ut men snart är det helg (är ju bara tre dagar till sen så är det fredag) och då är det dags. Tror jag ska fundera lite på vad för kläder jag ska ha på mig, för på lördag vill jag ju vara extra fin (ska blogga om vad som händer då imorgon, lovar). Sen imorgon ska jag försöka lägga upp popagandabilderna också, bättre sent än aldrig. Inte ens lagt över dom på datorn. Men får se lite hur det blir för imorgon har jag skola till halv sex. Nio till halv sex. Fast då hade jag tur och har ingen matte på morgonen, annars hade jag börjat klockan åtta. Så vi får se lite. Idag så införskaffade jag mig förresten en kalender som jag ska fylla med allt fint som händer, plus en skiva. Skivan var ju lite impulsivt men den kostade bara 25 kronor så gör inte så mycket. Nu ska jag sova för jag är supertrött. Puss!

Ett svar to “Bilder tagna innan TN.”

  1. Alexandra september 7, 2010 den 00:41 #

    sv: åh tack söta fina du!! det var ganska roligt att pimpa lådor med. man ska pimpa mer!

Kommentera

