Toppartister v.45

6 Sep

Den senaste veckan har inte varit så mångsidig direkt, fram till tisdag kväll lyssnade jag bara på Ashbury Heights, sen kom Hurts – Happiness upp på Spotify och jag har inte lyssnat på något annat sen dess. Jag vet ju att jag säkert kommer att tröttna om jag fortsätter att enbart lyssna på dom, men det är så himla bra så är svårt att låta bli.

Nu så är jag snart i skolan, eller om ett tag för är sen eftersom pendeltågen är sena som vanligt. Efter skolan så ska jag försöka köpa en almanacka så att jag inte bara har mina planer i mobilens kalender. Annars så vet jag inte, får se lite hur trött jag är efter skolan.

Kommentera

