Katter

6 Sep

Idag hälsade jag på Tommy lite efter skolan, inte träffat honom på jättelänge. Fick träffa nya katten Dorothea (jag tyckte hon skulle heta Morran innan jag träffat henne). Alltså hon var så söt och gosig, hon kom och ville va med mig hela tiden. Så himla söt. Så nu blir det en bild på henne, plus på mina egna katter när jag väl lägger upp kattbilder. Finns bättre bilder på mina älsklingar men orkar inte leta reda på dom utan lägger upp bilder jag tog i helgen istället.

Här är Maja, som jag haft längst ♥

Här är Hampus ♥

Sen är jag tvungen att lägga upp sötaste bilden på Hampus när han gäspar.

Ett svar to “Katter”

  1. Cheapo september 6, 2010 den 22:34 #

    men så fina katter du har! :D haha älskar du gäspbilder, tog faktiskt en på Ansgar idag ;D

Kommentera

