Hurts-boxen (To die for)

4 Sep

Om det är något jag vill ha nu, mer än någonting annat så är det Hurts-boxen. För det första älskar jag boxar, tycker att det är något alldeles extra fint med det, det säger något om skivan man köpt och om bandet bakom den. För det andra så älskar jag Hurts och deras skiva Happiness. Många av låtarna tillhör kategorin ”det finaste jag hört” och jag ser fram emot att placera skivan bland alla andra favoriter. Förövrigt så tror jag att det här är det bästa innehållet i en box jag någonsin sett.

>Bilderna kommer härifrån<

6 svar to “Hurts-boxen (To die for)”

  1. Marcus september 5, 2010 den 11:44 #

    Vågar man fråga vad den boxen kommer att kosta? Säkert bara på import dessutom. Den hade inte suttit fel, men jag har redan förbokat skivan. 99 kr + fri frakt, jag får leva med det.

    • Hanna september 5, 2010 den 14:19 #

      Åh, vart bokade du den? Inte sett den någonstans för bara 99.

      • Marcus september 6, 2010 den 11:14 #

        http://www.cdwow.se Skivor brukar ligga på 89-99 kr där och alltid fri frakt :)

  2. Marcus september 5, 2010 den 11:47 #

    Jag kollade runt på den där länken, kan slå vad om att det är en promobox. Får kanske bli eBay eller Tradera då, om man ska lägga vantarna på en sådan!

  3. Alexandra september 7, 2010 den 00:42 #

    Åh, den boxen var verkligen to die for!!!!

  4. belle september 8, 2010 den 10:09 #

    WONDERFUL LIFE <3

Kommentera

