Bortrest och gårdagens outfit.

4 Sep

Just nu är jag hos min mormor och morfar utanför bollnäs. Här är det soligt fast det blåser kallt. Har mest bara suttit ute idag på gården och njutit av att det faktiskt är fint väder och att det fortfarande är grönt. Känns skönt med en lugn helg nu efter första riktiga skolveckan. Sen så har jag oerhört mycket planerat dom kommande helgerna fram till höstlovets början. Men det ska jag berätta om lite senare. Nu vill jag mest bara njuta av att kunna ta det lugnt. Ska försöka komma på ett sätt att ladda över bilderna från förra helgen nu när jag är här, så skulle jag kunna lägga upp dom. Förlåt att jag är så dålig på att lägga upp bilder som tas, det är något jag verkligen borde bli bättre på. Förresten såg jag en kamera som var på rea på elgiganten i fredags när jag läste metro, tror den bara kostade 600 och den verkade rätt bra så hoppas jag har chans att kolla på den, för skulle verkligen vilja köpa en ny kamera.

Men nu ska jag vila lite innan det är dags för att börja plugga matte. Här är en kass cam-bild på vad jag hade på mig igår. Strumpbyxor från h&m, kjol från monki och tröja från bytesdag, men den kom från lindex från början.

Kommentera

