Höstskor

2 Sep

Om jag i höst ska införskaffa mig ett par nya skor så är det inget snack om vilken modell dom ska vara i. Såg dom i Solo för någon vecka sen i reklam för vagabond. Sen kom jag att tänka på dom idag när jag var inne på Åhléns en snabbis och hittade ett par i samma modell. Dom från Vagabond i modell Gaga, bilderna är två olika varianter av samma sko kostar 800 och dom skorna från Åhléns kostade 500 kronor, men det var nästan något med dom som jag gillade mer än med Vagabond-skorna, fast fanns tyvärr ingen bild på dom på Åhléns hemsida.

Något säger mig att det här i alla fall är en skomodell som vi kommer få se mycket av i höst, och jag hoppas att vi snart kommer kunna se den på mina fötter också, för dom känns helt rätt. Förresten så är skon på den undre bilden svart i verkligheten.

Kommentera

