ElectriXmas

2 Sep

Något som jag planerat in redan nu är ElectriXmas i Malmö. Hittills är bara Covenant bokade och det räcker för att jag ska vilja åka dit. Ville så gärna åka förra året men då kände jag i princip ingen nere i Skåne som skulle dit, eller som jag skulle kunna bo hos. Men nu så har jag det och det kommer bli helt underbart. ♥


2 svar to “ElectriXmas”

  1. akeinexile september 6, 2010 den 10:47 #

    Jag har bott i skåne i tre år nu men alltid lyckas missa detta event. Covenant är alltid bra så i år får nog bli året jag tar mig dit.

  2. andreas september 12, 2010 den 14:22 #

    ahhhhhhhh vill också

Kommentera

