Grattis bloggen!

1 Sep

Idag fyller min blogg minsann två år. Känns rätt sjukt, dels att tiden gått så snabbt och hur länge sen två år egentligen var. Håller på med ett inlägg med ett inlägg från varje månad, vilket tar sin tid, men det märks tydligt hur bloggen utvecklats till det bättre. Får däremot se om det där inlägget kommer upp idag eller inte, för har bara kommit halvvägs ungefär, och det är det året då min bloggning inte var lika aktiv. Men måste i alla fall påpeka hur mycket jag gillar bloggens utveckling och det hela känns som något väldigt fint, har väldigt svårt att se mig sluta blogga på den här bloggen, men vem vet, den dagen kommer kanske någon gång. Fast då är det nog ett tag dit.

3 svar to “Grattis bloggen!”

  1. Cheapo september 1, 2010 den 20:59 #

    Grattis! :D

  2. Emelie! september 1, 2010 den 21:39 #

    Min fyller två år imorgon! :P

    • Hanna september 2, 2010 den 01:39 #

      woh, då är dom nästan lika gamla :D då kan jag säga grattis till din nu, hihi :D

Kommentera

