Buzznet

31 Aug

Jag har skaffat mig en buzznet, som jag precis börjat komma igång med. Inte riktigt bestämt mig för vad som kommer komma upp på den än, men tycker det känns roligt att ha något lite nytt på sidan av bloggen. Hittills är det i princip samma innehåll men får se hur det utvecklar sig. Så lägg gärna till mig om ni har det så kan jag följa er också. ♥

Har dock inte orkat fixa min sida så mycket.

2 svar to “Buzznet”

  1. panda september 1, 2010 den 17:33 #

    erkän att jag fick dig att skaffa det. lite! fnisssss ♥♥♥

    • Hanna september 1, 2010 den 20:47 #

      ja, såklart. blev så sjukt drygt att bevaka dig annars, haha. och det var ju rätt roligt :D <3

Kommentera

