Måndagmorgon

30 Aug

Jag är rätt så nervös för att börja på matte c, är fortfarande inte klar med matte b eftersom vår lärare inte trodde att någon skulle läsa matte c, fast det jobbigaste är det här med att ha lektioner med folk man aldrig träffat innan. På mitt individuella val förra året gick ju halva min klass eller nåt, så det här är en helt annan sak. Tror förresten att min psykologikurs börjar idag, det ser jag fram emot oerhört mycket.

Lägger upp ännu en bild från helgen, den här gången är det Magnus som bodde hos mig över lördagen som fotat, kanske inte den gladaste bilden på mig från helgen men haha, helt okej med tanke på hur trött jag var långt in på den dagen. Bilden kommer härifrån.

För övrigt har det blivit så himla kallt och höstigt ute! I alla fall där vid kvart i sju, trodde jag skulle dö lite. Men det är väl bara att man behöver vänja sig.

3 svar to “Måndagmorgon”

  1. PandaPolli augusti 30, 2010 den 15:47 #

    Åh! Matte C.. min älskare på gymnasiet – var inte orolig sötnosen, matte C är mycket lättare än matte b!! :D <3 Det är rent av roligt.

    • Hanna augusti 31, 2010 den 08:27 #

      Det känns bättre nu efter första lektionen, läraren verkar jätteba :)

  2. belle augusti 30, 2010 den 18:58 #

    hahaha ååååå mina ben är med på bilden <3 har bloggat aslångt om stockhol & skrivit om indiegratängen hahaha dör. älskar dig. saknar dig. puss

Kommentera

