Hurts

26 Aug

Det engelska bandet Hurts må vara lite för pretto och klyshiga á la 80-tal, men jag kan inte låta bli att älska dom. I alla fall det lilla jag hört. Ser verkligen fram emot deras skiva Happiness som kommer om ungefär två veckor. Något jag ser ännu mer fram emot är att få se dom på Popaganda på lördag. Hans röst är guld och det känns verkligen som perfekt höstmusik.

Ungefär såhär fint hoppas jag på att det ska vara:

2 svar to “Hurts”

  1. Hektor augusti 26, 2010 den 02:03 #

    De kommer att vara fantastiska på Popaganda och jag, jag kommer att dansa.

  2. Marcus augusti 26, 2010 den 13:14 #

    ”Happiness” har legat uppe ca 10 dagar. Mediafires länk verkar dock vara borttagen nu då jag skulle kolla efter åt dig, men den borde finnas på andra ställen kanske. Typ Hotfile, Megaupload, Rapidshare o.s.v :)

Kommentera

