Hjärtan och pandor.

26 Aug

Det där med barnavdelningar kan vara så oerhört fint ibland. Här är två saker jag väldigt gärna skulle vilja ha från Lindex barnavdelning som jag hittade igår. Hjärthårspännen, som jag visserligen har flera av, men dom här har en av dom bättre modellerna av dom jag hittat. Det andra är dom supersöta öronmuffarna med pandor på. Tyvärr är det en sak som aldrig skulle användas men ändå.


6 svar to “Hjärtan och pandor.”

  1. Cheapo augusti 26, 2010 den 13:14 #

    omg! tror nästan jag måste införskaffa mig dom där öronmuffarna! jag cyklar ju till skolan every day, även när det är snö och det blir så nedrans kallt om öronen för jag kan ju inte ha mössa på mig=nerplattat panda. Så öronmuffar hade varit perfect, åh så fina!

    • Hanna augusti 26, 2010 den 14:10 #

      Ja, öronmuffar är perfekt på vintern, jag har redan införskaffat mig ett par svarta luddiga på rea. Det negativa med dom här underbart söta är ju att dom är för barn, så finns en chans att dom är för små också :(

      • Cheapo augusti 26, 2010 den 17:46 #

        Mm, får prova och hoppas att jag har ett tillräckligt litet huvud så att dom passar ;)

  2. PandaPolli augusti 26, 2010 den 19:16 #

    iiiih! De var ju hur söta som helst!! Hoppas de går att ställa ut lite.. eller finns i olika storlekar. Det måste ju finnas barn med stora huvuden? ;)

    • Hanna augusti 26, 2010 den 19:52 #

      Jag tror faktiskt att dom är helt oställbara :( så dom barnen som har stora huvuden får inte vara med!

  3. PandaPolli augusti 27, 2010 den 21:50 #

    Barnen med stora huvuden (läs: jag) fick inte vara med! Alltså de gick att ställa från pytteliten till liten :(

Kommentera

