Tech Noir 21/8

24 Aug

Så nu kommer alltså bilder och en kort summering av lördagen. Vid kvart i åtta så mötte jag upp Emelie, Andreas och lite annat folk och vi begav oss till en födelsedagsfest/förfest i Fisksätra. Festen var väldigt rolig och det var kul att träffa människor man inte träffat sen Arvika. Vid elvatiden begav vi oss tillbaka till saltsjöbanan för att åka in till stan med dom som skulle vidare till Tech Noir, vilket var jag, Emelie, Andreas, Malin, Malins kompis som jag inte minns namnet på tyvärr men som var jättetrevlig, Jocke, Leo och Juicy. Det var ingen kö och inte heller så mycket folk. Men det var i alla fall rätt roligt. Träffade någon jag inte träffat på fem år ungefär, vilket var väldigt roligt. Sen så var det live-band som spelade i en evighet kändes det som och sådär. Dansade alldeles för lite och Tech Noir är inte detsamma utan alla våningar (förövrigt var det klubb på nedervåningen, pft). Jag spelade också, vad jag spelade vet jag inte riktigt och fattade ungefär ingenting just då, men jag vann i alla fall, två gånger! Det var lite roligt. Ena gången fick jag det bästa man kunde få, haha. Resten av natten spenderades i alla fall på efterfest med Sissel (som det var länge sen jag träffade så det var fint).


















Kommentera

