Toppartister v.33

23 Aug

Nu när sommarlovet snart är slut och det finns mer tid, så känner jag att det är dags igen att börja lägga upp veckans toppartister igen. Har varit ett avbrott på åtta veckor så är väl dags nu. Vet inte direkt om det intresserar någon men jag tycker i alla fall att det är kul att kunna titta tillbaka vad som varit aktuellt. Eftersom det var ett tag sen jag la upp en så lägger jag upp det jag lyssnat mest på dom senaste tre månaderna också. Sommaren brukar aldrig innehålla så himla mycket musik på datorn eftersom det finns annat att göra. Men är väl rätt tydligt vad som ligger och legat mig närmast hjärtat den senaste tiden.


Kommentera

