Fin natt och sömndags.

21 Aug

Nu har klockan lyckats bli över halv sex (hade lyckats skriva en rad för en halv timme sen, då det stod att den blivit över fem, men kände att det passade bättre att ändra den.) Jag har verkligen haft en trevlig kväll/natt. Mellan tio och halv fyra så satt jag och Emelie och pratade om allt och ingenting. Hattar, underkläder, festivaler, barndomsminnen, resor och en hel del annat. Måste säga att det var trevligare än anat (även om jag förstod att vi skulle klicka jättebra, med tanke på hur bra det gått genom internet), hade utan tvekan kunnat sitta kvar där i flera timmar och bara fortsatt att prata. Blev mer glass än vin vilket var riktigt mysigt. Sånt här gör man alldeles för sällan.

Ska sova nu och förhoppningsvis drömma om något som ger mig idéer till morgondagens nöjen, för har seriöst ingen aning. Fast vet att det ordnar sig hur som helst, fast ska försöka bestämma kläder så tidigt som möjligt, så jag slipper ha panik hela kvällen och välja något i sista minuten. Sen så ska även outfitbilder läggas upp imorgon, förhoppningsvis både för idag och imorgon. Eller inatt och idag snarare. Godnatt för nu i alla fall.

Ett svar to “Fin natt och sömndags.”

  1. Emelie! augusti 21, 2010 den 06:46 #

    Och nu är klockan halv sju och jag har inte kommit i säng än (virat in mig i täcket har jag dock!)!
    Åh, det var verkligen en vansinnigt trevlig och mysig kväll! Igen igen igen! Snart snart snart!
    Massa kram på dig fina<3

Kommentera

