Blå trosor i akvarell.

20 Aug

Ikväll hade jag tänkt fortsätta min städning, men så blev det inte. Istället fick jag för mig att ta fram ett av mina skissblock och pennor för att sitta vid datorn och rita lite. Det resulterade i ett antal skisser som jag blev rätt nöjd med, men framför allt en av dom som jag kände att jag ville försöka måla. När jag väl kände det så var det en självklarhet att jag skulle göra det, eftersom jag känner att jag gör det alldeles för lite och vill öva upp mig och bli bättre. Allt som allt blev jag nöjd med resultatet, med tanke på att jag inte la all fokus eller koncentration på den. Angående motivet så vet jag inte riktigt, tycker bara det är snyggt med nedhasade kläder över vaderna på det sättet, tänk toalettpappersreklamen som gick på tv förr, och det kanske inte låter så konstigt. Hade inte alls den i tanke förrän jag skulle beskriva bilden nu faktiskt, fast det var rätt fint att tänka på den. För den är ju så snygg! Nåja, här är resultatet.



(och nej, jag kom inte på någon bra titel på inlägget, usch vad jag hatar titlar ibland.)

Ett svar to “Blå trosor i akvarell.”

  1. belle augusti 20, 2010 den 10:20 #

    min konstnärsbästis, finfint <3 vill ha sådana trosor

Kommentera

