Tech Noir – Sista gången på Kolingsborg.

19 Aug

Nu på lördag är det dags för Tech Noir, men för sista gången på Kolingsborg. Anledningen till det är att några idioter tyckte att slussen behövder rustas upp, vilket innebär att Kolingsborg kommer rivas. Det känns oerhört trist, eftersom det nog är den bästa lokalen som finns i Stockholm, i alla fall som jag vet om. Denna kväll kommer det bara vara det stora golvet som gäller, eftersom dom två andra inte finns längre, men man tar vad man får.

Det känns oerhört trist, verkligen, men är väldigt glad över att det händer något i helgen så att sommarlovet får ett fint avslut. Plus att jag är väldigt glad över att ha en anledning att komma ut lite, fixa mig, ha roligt, dansa och höra bra musik. Har nog redan lite idéer på vad jag ska ha på mig, känns roligt.

Snabbfakta:
Var: Kolingsborg, Slussen.
När: Nu på lördag, 21/8. 22:00 – 03:00
Pris: Ingen aning, 80-100 tror jag men finns ingen fakta.
http://www.facebook.com/event.php?eid=146541135375937

Kommentera

