Present i photoshop.

17 Aug

Idag fyller Hektor år så igår gjorde jag en present till honom igår kväll. Blev rätt nöjd med tanke på att jag gjorde den på laptopen, vilket jag inte är så van med. Måste börja göra bilder (rita, på dator, måla, vad som helst) oftare. Just nu gör jag det bara när jag ska ge någon det, att skicka i brev och sådär. Snälla ge mig inspiration så att jag kan göra det utan att ha någon speciell anledning, mer än att jag vill. Men är väl bättre att göra det för att ge någon än att inte göra alls.

Är inte helt nöjd med den, men kändes för struligt att göra småändringar och skuggningar och sånt på laptopen, sen är det bäst ibland att bara låta det vara som det är.

Ett svar to “Present i photoshop.”

  1. Hektor augusti 18, 2010 den 00:45 #

    Den är superfin och gör mig glad varje gång jag plockar upp min mobil!

Kommentera

