Kärlek på posten.

17 Aug

Nu sitter jag på tåget hem, egentligen skulle jag redan vara hemma men det hade varit en olycka så fick åka buss till Gävle. Bussresan ägnade jag åt att handla lite på h&m, måste bara säga hur underbart det är att köpa saker på internet. Dels för att det är så smidigt och för att det känns underbart att veta att jag kommer få ett paket på posten med så oerhört fina saker att jag inte vet vad. Anledningen till att jag beställde från hemsidan är att jag inte riktigt orkar springa runt på ett flertal h&m och leta efter den gudomliga randiga klänningen, som nog är det finaste jag sett. Blev blixtkär när jag såg den första gången i Lund för en vecka sen, när vi satt på bussen och åkte förbi h&ms skyltfönster. Redan då visste jag att den skulle bli min, att den sen kostar 50 kronor gjorde det hela betydligt bättre. Jag valde att köpa två stycken, det kändes bara bäst så. Sen så köpte jag en i samma modell men svart.

Hittade två underbara kuddfodral för 10 kronor styck på home-avdelningens rea också som jag inte kunde låta bli. Fanns även mycket annat underbart som jag verkligen vill köpa från den avdelningen, tänk att dom kan göra så fina inredningssaker. När jag skulle betala så stod det att jag behövde köpa något mer på grund av att summan skulle vara över 190 eller nåt, förstod inte riktigt det där. Letade lite i alla fall och valet stod mellan underbara små handdukar (som jag nog måste köpa sen ändå) och ett randigt skärp som jag trånat efter, men när jag hittade en söt prickig tröja för 80 kr (tror jag) så kändes den som det mest nödvändiga köpet så den fick det bli.

Kan inte annat än längta oerhört mycket tills allt det här kommer på posten, kommer verkligen göra veckan lite finare med tanke på att det är samma vecka som skolan börjar.


(Klicka på bilden för att se större)

3 svar to “Kärlek på posten.”

  1. belle augusti 17, 2010 den 19:26 #

    åh, kuddfodralen <3

  2. Emelie! augusti 18, 2010 den 22:08 #

    Jag är SÅ jävla kär i den randiga klänningen att det finns inte. Åh jösses så tjusig!

  3. panda augusti 20, 2010 den 12:10 #

    jag älskar dom där klänningarna! men H&M i linköping hatar mig så dom finns aldrig i min storlek! :( haha

Kommentera

