Att vara sjuk i Norrland och sakna Skåne.

16 Aug

Nu uppdaterar jag så sällan att jag inte vet vad. Men har ju som sagt haft annat för mig och nu ligger jag mest och är sjuk och mår dåligt, var småsjuk i fredags när jag åkte hem från Skåne och sen har det tyvärr bara blivit sämre och sämre för varje dag som gått. Hade verkligen önskat att jag fick vara frisk den kommande veckan, eftersom det är sista veckan innan skolan börjar, men den turen verkar jag inte ha. Just nu blir jag utmattad av att bara gå upp en liten stund, exempelvis för att hämta något. Jag hostar hela tiden, det kliar i min hals, har ont i öronen och är väldigt förkyld. Hatar det. Imorgon åker jag i alla fall hem, hoppas att jag orkar det.

Eftersom jag inte kan lägga in bilder på den här datorn så kommer bilder upp lite när det finns tid och jag kommit hem. Men nu kan jag i alla fall lägga upp några bilder som finaste Belle tog när vi var i Malmö på tisdagen. Saknar allt så himla mycket.





2 svar to “Att vara sjuk i Norrland och sakna Skåne.”

  1. Cheapo augusti 17, 2010 den 09:59 #

    men typ mysigaste bilderna ju! :) Och hoppas att du kryar på dig snart!

  2. Cheapo augusti 17, 2010 den 11:32 #

    Sv. angående klänningen: Ja den är sjukt snygg! Jag tog den sista som fanns kvar i Växjö, haha, dock något förstor men med en långärmad t-shirt under sitter den bra! Hoppas du lyckas hitta den! Annars tror jag att dom har fått in den på H&M’s hemsida igen! :)

Kommentera

