Lite uppdatering

15 Aug

Sen sist jag skrev har jag hunnit komma hem, vara hemma någon timme, åka till Eskilstuna och gå på Forever Young, ha det underbart för att det var finast i världen, sakna alla i Skåne hemskt mycket, åka taxi i en och en halv timme, sova hemma för första gången på många dagar, vakna, packa upp, packa, åka till Bollnäs, gå på marknad, köpa en underbar väska och lite till, åka hem till mormor och morfar och bara tagit det lugnt och tittat på tv.

Här kommer jag stanna tills tisdag och tills dess ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt, gosa med mina katter, rita, planera, skriva brev och försöka plugga så att jag slipper det när jag är hemma. Har såklart en hel del att skriva och berätta om, men det kommer när det kommer.

3 svar to “Lite uppdatering”

  1. Cheapo augusti 15, 2010 den 11:06 #

    åh kan du inte visa oss dina katter? :D

  2. panda augusti 16, 2010 den 08:33 #

    hej finis :*
    tänkte bara säga att jag är lite aktiv på min buzznet sida, så jag bloggar där lite när jag känner för det! puss :*

  3. belle augusti 16, 2010 den 13:23 #

    :*************

Kommentera

