Stress som vanligt

6 Aug

Klockan har nu passerat fyra och jag har lyckats tova ut håret och tvätta det vilket får mig att känna mig lite stressad eftersom jag ska ta en buss som går om mindre än tre timmar. På dom timmarna ska jag hinna äta, packa ihop lite kläder för helgen, välja kläder till ikväll och fixa mig. Fast ja, ska komma igång nu så ska inte skriva mer. Tror inte att jag kommer uppdatera så mycket över helgen eftersom jag inte kommer vara i Lund utan i Ystad, där jag inte kommer ha min dator. Men det blir nog bra. Hoppas alla får en trevlig helg. Puss.

Kommentera

