Tea-time ♥

5 Aug

Det var så himla mysigt att sitta ute i timmar och bara dricka massor av te och prata. I början så fyllde vi bara våra koppar och gick ut och satte oss på gården för att sen gå in och koka nytt och fylla på när det tog slut. Men sen letades det upp en tekanna vilket underlättade det hela. Dricka te är något man gör alldeles för sällan, eller i alla fall i grupp. Måste nog ha en tebjudning någon gång. Fast hur det skulle gå till vet jag inte riktigt, eftersom det inte riktigt finns utrymme för sånt hemma hos mig. Men när jag flyttar hemifrån så! Då måste jag införskaffa en underbar teservis och en hel drös med koppar, både matchande och omaka. Sen ska jag ha oändligt med olika teér också, fast det är i alla fall något jag redan har för ibland finns det nog inget så gott som te.






3 svar to “Tea-time ♥”

  1. belle augusti 5, 2010 den 10:12 #

    <3 !

  2. Cheapo augusti 5, 2010 den 14:15 #

    Men gud så mysigt! Te kan ju faktiskt vara det godaste ibland! (Jordgubbste<3)

    • Marcus augusti 5, 2010 den 20:48 #

      Jordgubb kom där, ja.
      Glöm nu inte Peach/mango ;-)

Kommentera

