Packat och klart!

3 Aug

Om två timmar så har tåget börjat åka och jag har äntligen blivit klar med min packning. Den är sjukt organiserad, snygg och bra och fick ned två par skor och Mazarin, plus en extra varm kofta att ha om kvällarna. Fast nu lägger jag i ett par extra strumpbyxor och en långärmad tröja också, för en fin tjej smsa och sa att det inte var jättevarmt i skåne, och då kan det ju vara bra att ha något sånt extra med sig. Nu så ska jag göra i ordning min tidiga lunch (quornbullar och stekt potatis), eller extra frukost, så att jag inte blir hungrig direkt när jag kommer på tåget.

Nästa gång jag skriver sitter jag på tåget ner till Skåne och alla fina människor, det känns bra. ♥

Kommentera

