Ett godnatt och verkligen.

3 Aug

Nu är klockan 02:19 och nej, jag är inte ens klar med min packning. Men har bestämt alla kläder, packat smink och sånt viktigt, sen imorgon måste jag lyckas välja skor. Annars är det nog inte så mycket kvar, förutom handbagage då, men det ordnar sig. Nu så ska jag sova så snabbt som möjligt eftersom tågbiljetten jag ska köpa går ut om fyra timmar, så inte så lång tid kvar innan alarmet ringer och tvingar upp mig för att sitta och buda i sista stund. Men det går nog bra. Sen så ska jag försöka sova lite mer innan det är dags att packa det sista, tvätta håret och göra sig i ordning. Det har varit sjukt jobbigt att packa den här gången eftersom allt gått upp och ner, men skönt nu när det är klart och nöjd med klädresultatet. Nu så varvar jag ner med att lyssna på Kent – Verkligen och känner att man nog lyssnar på Kent alldeles för lite trots allt.


Lyssna på verkligen på spotify
->http://open.spotify.com/album/0PDBalz64e1dwShJrvrcAf<-

2 svar to “Ett godnatt och verkligen.”

  1. belle augusti 3, 2010 den 09:13 #

    alla lyssnar för lite på kent, hela tiden så det så pusspuss

    • belle augusti 3, 2010 den 09:14 #

      alla utom jag då

Kommentera

