Biljett fixad

3 Aug

Nu är biljetten fixad och jag är seriös så himla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Eller kanske inte riktigt så trött, men har varit vaken i en halvtimme nu och mina ögon är fortfarande tunga och grusiga. Är lite småförkyld också, men mest så är jag hungrig. Så nu så ska jag nog äta lite frukost innan jag avgör om jag ens kan gå och lägga mig igen en stund eller inte. Något säger mig att jag inte direkt kommer ha så mycket tid att sova eftersom det är fyra timmar tills jag ska åka hemifrån och innan det är det mycket som ska göras. Får helt enkelt sova på tåget. Men ja, nu ska jag inte sitta och blogga utan fixa något att äta innan det är dags för allt annat.

Förresten blev resultatet av att offra någon timmes sömn för att köpa tågbiljett på tradera att jag får betala 105 kronor för en tågbiljett istället för 365 (priset samma tåg kostar på sista minuten). Så det känns värt ändå. Känns så himla bra att jag faktiskt åker idag, kan inte riktigt förstå det. Kommer bli bäst.

Kommentera

