You&me

2 Aug

När jag var i Bollnäs hos min mormor och morfade så gjorde jag klart en bild som jag började skissa på redan i Skåne som jag bestämt mig för att göra åt Belle och skicka med i ett brev. Här är i alla fall resultatet av hur det blev. Jag använde ett foto på oss som grund att rita utifrån, sen så skissade jag först proportioner osv, sen ritade jag dom mindre detaljerna sen så fyllde jag i det med lite olika bläck och tuschpennor och la till skuggor. Till sist suddade jag såklart bort blyhertsen.




5 svar to “You&me”

  1. belle augusti 2, 2010 den 19:10 #

    det är typ något av det finastesötasterarastegulligaste jag fått så det så <3

  2. Cheapo augusti 2, 2010 den 21:54 #

    Alltså jag dör Hanna vad du är bra på att måla!

    • Hanna augusti 2, 2010 den 22:12 #

      Tack så himla mycket <3 Blir jätteglad av att höra det. Gör det tyvärr nästan aldrig, blir liksom inte av :/

  3. Emelie! augusti 4, 2010 den 23:48 #

    SATAN! Vad duktig du är! Sjuuukt snyggt!

    • Hanna augusti 5, 2010 den 00:52 #

      Men tack så himla mycket! <3 Vad glad jag blir av att höra det.

Kommentera

