Städdags.

28 Jul

Eftersom jag bara varit hemma med korta uppehåll som fungerat som packdagar så ser mitt rum ut som hela havet stormar. Det är verkligen kaos, annat kan man inte säga. Egentligen får man nog inte lägga upp bilder när allt är så stökigt som det är här, men nu gör jag det ändå. För jag ska ju ändå städa det. Det mesta stöket är bara påsar som nästan är tomma och kläder som jag letat bland så kommer nog gå rätt bra. Idag har jag på mig min mammas randiga tunika. Perfekta res&sommarkläder. Men ja, nu är det dags att komma igång med städandet. Ska lyssna på en spellista jag fick från Belle idag på högsta volymen, sjunga med och ha så roligt som möjligt även om jag städar.



5 svar to “Städdags.”

  1. Cheapo juli 28, 2010 den 21:50 #

    Åh, du vet du! Du vet den kavajen som du ville att jag skulle köpa på Ullared till dig, jag såg en liknande på HM! Tänkte på dig då, bara så att du vet om det liksom! :)

  2. belle juli 29, 2010 den 08:49 #

    titta hannisen i ett bombnedslag, så himla fint

  3. Marcus juli 29, 2010 den 11:32 #

    Nog för att jag kan ha det stökigt ibland, inte minst i mitt sovrum, men det där tog nog priset, hehe. Men du städade ju flitigt, och sent, så grattis! :D

    • Hanna juli 29, 2010 den 12:18 #

      Haha, Det är faktiskt inte så stökigt som det ser ut. Fast japp, det är totalt kaos, retas inte!

  4. doingtheunstuck juli 31, 2010 den 03:57 #

    Hahaha, kan lova att du inte är ensam med att ha det sådär. (jag har ju dessutom en hel lägenhet som ser ungefär lika stökig ut om inte värre) himla jobbigt :(

Kommentera

