Hemresa och planer för veckan.

28 Jul

Nu så har jag bokat tågbiljett hem till Stockholm vilket känns fint och bra. Fast känns tråkigt att åka härifrån, det gör det alltid även om det inte finns så mycket att göra. Har som vanligt varit ute alldeles för lite men har gosat massor med mina katter i alla fall. När jag kommer hem är det massor av roligt som väntar. Först så ska jag hälsa på Tommy och träffa deras nya lilla kattunge. Sen på torsdag ska jag först träffa Nora och kanske fota lite, efter det ska vi träffa Sophie och Paris och ha lite mys och picknick. Sen hoppas jag hitta någon att gå på Popaholic med på kvällen. Sen så finns det massor av olika saker som händer i helgen att välja mellan, tyvärr så säger min ekonomi nej till det mesta. Men Tech Noir Summercamp, 90’s pridefest och Tech Noir + spelning + ny lokal. Får se lite hur det blir, måste liksom spara pengar tills jag ska till skåne eftersom jag vill kunna göra saker där nere. Men något som är bestämt är att jag och Nora ska titta på Pride Paraden på lördag i alla fall och sen kanske vi gör något efteråt om vi hittar något.

I alla fall finns det väldigt många bra anledningar att fixa sig vilket känns skönt och fint. Tror verkligen att det kommer bli riktigt fina dagar i Stockholm innan det är dags för att åka bort igen. En annan sak som jag måste göra är att planera min packning så att jag inte använder några kläder som jag vill använda, eftersom jag inte kommer orka tvätta innan jag åker bort. Men nu så ska jag sova så jag orkar gå upp i tid imorgon och vara lite social. Godnatt. ♥

Ett svar to “Hemresa och planer för veckan.”

  1. Noris juli 28, 2010 den 10:53 #

    <3
    det ser dock ut att bli SÄMST väder imrogon enligt smhi :( får väl bli fika ist för parkhäng… buääää

Kommentera

